Mistä on kyse?

Rescue Ad Foundation on työhönsä intohimoisesti suhtautuvien Sanoman luovien suunnittelijoiden perustama yhdistys.

Me rakastamme tehokasta markkinointia ja haluamme löytää jokaiselle mainosviestille sen arvoisen kodin. Tällä kampanjalla osoitamme, kuinka olemme aina valmiita heittäytymään, jotta asiakkaidemme kampanjat varmasti huomataan.

Lue lisää

Kaikki mainosviestit ansaitsevat tulla huomatuksi!

Jokainen mainosviesti on arvokas, silti aivan liian monet niistä jäävät huomaamatta joka päivä. Rescue Ad Foundation on perustettu korjaamaan tätä epäkohtaa maailmassa ja osaltaan vaikuttamaan siihen, ettei yhtään mainosta hylättäisi. Uskomme vakaasti, että jokaiselle viestille löytyy oikea aika ja paikka, jotta ne saavat arvoisensa huomion.

Tavoitteemme on kunnianhimoinen ja tärkeä: Haluamme tehdä jopa erinomaisista markkinointikampanjoista vieläkin parempia. Haluamme, ettei yhtäkään mainosta hylätä yksinäisyyteen. Haluamme valjastaa oman ammattitaitomme, määrätietoisuutemme ja Sanoman tarjoamat luovat mediaratkaisut teidän markkinoijien käyttöön. Haluamme auttaa jokaista mainosviestiä löytämään itselleen arvoisensa kodin ja yleisön, jolloin ne saavuttavat todellisen potentiaalinsa.

Tämän mainoskampanjan toteutuksessa ei ole vahingoitettu yhtään mainosta tai mainosvälinettä.

Pidätkö vaikuttavasta mainonnasta?

Kyllä
En
Väärä vastaus, yritä uudelleen!

Onneksi olkoon, sinussa on ainesta Rescue Ad Foundationin jäseneksi!

Jos haluat osoittaa näkyvästi pitäväsi tehokkaasta mainonnasta, niin jätä yhteystietosi ja osallistut Rescue Ad Foundation -tuotepaketin arvontaan.

”Kenttätyö ja mainonnan tarkkailu on kriittinen osa tätä arvokasta duunia.”

Katso alta esimerkkejä Rescue Ad Foundationin tekemästä
pyyteettömästä työstä tehokkaamman markkinoinnin puolesta.

×

Kiitos osallistumisesta ja onnea arvontaan!

Ilmoitamme voittajille henkilökohtaisesti.

×

ARVONNAN SÄÄNNÖT

Järjestäjä

Sanoma Media Finland Oy, PL 20, 00089 Sanoma, Y-tunnus 1515901-4 jäljempänä ”Järjestäjä”, järjestää Rescue AD Foundation -arvonnan, jäljempänä ”Arvonta”.

Sääntöjen soveltaminen

Näitä sääntöjä sovelletaan Järjestäjän Arvontaan osoitteessa [http://kampanjat.supla.fi/raf].

Osallistumisen ehdot

Arvontaan voivat osallistua kaikki Suomessa pysyvästi asuvat 18 vuotta täyttäneet henkilöt pois lukien Järjestäjän työntekijät.

Osallistumalla Arvontaan osallistuja myöntää Järjestäjälle kaikki oikeudet toimittamaansa aineistoon, edelleenluovutus- ja muunteluoikeus mukaan lukien. Osallistujalle jää Järjestäjästä riippumaton käyttöoikeus toimittamaansa aineistoon. Osallistuja vastaa siitä, että hänellä on oikeus myöntää edellä mainitut oikeudet Järjestäjälle, ja että hän on saanut suostumuksen aineiston lähettämiseen kaikilta aineistossa esiintyviltä henkilöiltä.

Osallistumalla Arvontaan osallistujat sitoutuvat noudattamaan näitä sääntöjä.

Henkilötietojen käsittely

Arvonnan yhteydessä markkinointiluvan antaneet henkilöt merkitään Järjestäjän suoramarkkinointirekisteriin. Arvonnan yhteydessä kerättäviä henkilötietoja voidaan käyttää ja luovuttaa suoramarkkinointitarkoituksiin henkilötietolain mukaisesti. Osallistumisen yhteydessä annettuja puhelinnumeroa ja osoitetietoja käytetään myös voittajien tavoittamiseen ja mahdollisten palkintojen toimittamiseen. Arvontaan osallistuvat henkilöt hyväksyvät osallistuessaan, että he saattavat saada sähköpostitse tietoa liittyen Arvontaan. Mikäli osallistuja ei ole antanut markkinointilupaa, hänen yhteystietonsa hävitetään 1 kuukauden kuluessa arvonnan päättymisestä.

Osallistuminen ja arvonta-aika

Arvontaan voi osallistua 8.1.-31.1.2020 välisenä aikana. Osallistuminen tapahtuu täyttämällä [http://kampanjat.supla.fi/raf] -sivuilla olevassa lomakkeeseen siinä pyydetyt tiedot, ja vahvistamalla osallistuminen painamalla Osallistu-painiketta. Arvontaan voi osallistua vain internetissä. Epäselvästi tai vajavaisin tiedoin täytettyjä osallistumisia ei huomioida.

Palkinnot ja voittajan valinta

Arvonnan palkintona on Rescue Ad Foundation goodie bag. Palkintoa ei voi muuttaa rahaksi.

Palkinto arvotaan kaikkien arvontaan osallistuneiden kesken kampanjan päättymisen jälkeen

Palkintojen luovutus ja voittajan julkistus

Järjestäjä ilmoittaa viipymättä arvonnan suorittamisen jälkeen arvontavoitoista voittajille sähköpostitse, puhelimitse tai postitse. Jos voittajaa ei tavoiteta hänen osallistumisensa yhteydessä antamien yhteystietojen kautta, arvotaan tilalle uusi voittaja. Järjestäjä vastaa palkinnon toimittamisesta voittajan ilmoittamaan osoitteeseen Suomessa.

Järjestäjän vastuunrajoitus

Järjestäjän vastuu Arvontaan osallistumisesta rajoittuu näissä säännöissä mainittujen palkintojen määrään ja arvoon sekä palkintojen luovuttamiseen. Järjestäjä ei vastaa esimerkiksi mahdollisista tietoliikenneyhteyksiin liittyvistä ongelmista arvontaan osallistumisen yhteydessä taikka osallistumisesta, palkinnon lunastamisesta tai käyttämisestä aiheutuvista kustannuksista tai Järjestäjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevista tapahtumista, jotka saattavat vaikuttaa esimerkiksi palkinnon hyödyntämiseen.

Verotus

Järjestäjä vastaa arpajaisverosta. Järjestäjä antaa tiedon palkinnoista ja palkinnonsaajan tarpeellisista henkilötiedoista veroviranomaisille voimassaolevien verosäännösten edellyttämän mukaisesti.

×